Nekad Durac3ll | Chef-jobb ansökan [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durac3ll

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vanilla Unicorn

Vad heter du IRL? vill ej uppge

Vad heter du på discord?
Durac3ll#2208

Hur gammal är du? 16 år

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 15 Augusti 2022 har jag varit medlem och lite innan med som icke

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att de hålls öppet oftare och längre perioder kommer även försöka göra något sammarbete med någon bilfirma så att om vi har en fest att de kan ge några bilar att lotta ut eller någon tävling och att de får gratis drink i några dar eller nåt sedan ska jag endas anställa aktiva och trevliga personaler som kan bli personal ansvariga som anställer bra personer sedan ska jag hålla alla aktiva eller så ryker de med både fester och annat ska även hålla en trevlig stämma hos de som är där och personal.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har jobbat där under en lång period och en kort och jag har många efaranheter om anställning och att hålla alla personaler trevliga och aktiva

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer på vardagar spela runt 6 timmar om jag inte ska plugga eller andra livs viktiga aktiviteter och på helger kan de gå upp mot 8-12 timmar per dag om man ej har aktiviteter men under lov så höjs timmarna med ungefär 4 på vardagar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja älskar servern och all bra rp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej unive är bästa svenska survern

Har du läst våra Regler? japp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka