Inaktuell Durac3ll | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durac3ll

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197977212240/

Ditt Hex-ID: steam:110000101029550

Vad är din discord tagg? durac3ll

Vem var det som bannade dig? anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-13 164913.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det va anticheat utav ingenting

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bytte kläder i gänghuset

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Blev bannad av anticheat vet ej varför

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare pågrund av mina misstag och lärt mig utav de men detta är inget liknande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej

Har du lärt dig någonting efter din ban?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

de ända jag kan tänka mig att det kan vara är lextys sound pack för när jag laddade in tog det en stund för att ladda ner soundpacks och sedan krashade attamepts 1 2 och 3 sedan gick det int stänga ner stängde av fivem och startade om datron och testade igen men då kom de upp soundpacks igen och laddade länge men då kom jag in sedan blev jag bannad när jag bytte kläder

Sätter denna som inaktuell då du redan har fått unban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka