Accepterad duqaqon | Whitelist ansökning [Dippen/Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam;

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/oofliam

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? liam;#8405

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elliot Skog, han är en trevlig och hjälpsam man. Elliot Skog är född den 26 maj 1999, alltså är han 21 år. När Elliot var 2 år lämnade hans föräldrar Elliot på fosterhem, på grund av att föräldrarna inte kunde ta hand om honom. Han blev kvar där i cirka 5 år. När han blev 7 år kom en homosexuell familj och uppfostrade honom tills han blev 18 år. Han flyttade hemifrån till en lägenhet utanför Örebro där han studerade till Polis. Han klarade inte provet, så nu studerar han till ordningsvakt istället. Elliots intressen är att åka runt på events och göra musik.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med riktigt och seriös Roleplay. Jag kommer också bidra med säkerhet och kommer undvika FailRP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på Multistaden för att mina vänner spelar här och säger att servern är bra. Plus att jag gillar designen på mappen och jag gillar staffsen i Multistaden.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 3,1 timmar på FiveM på mitt andra konto jag körde för några år sen. Jag har inga timmar på mitt main (den jag använder nu).

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden via förslag i FiveM plus att mina vännder tippsade om Multistaden.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, för att jag kör alltid seriöst när det gäller RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har kört på andra förut men kör inte på några RP servrar för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka