Accepterad Dundermeckaren | Medlem ansökning [1skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dundermeckaren

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benji

Vad är ditt discord namn? .livsnjutaren

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Risto, Risto kommer ifrån Finland, han hade en dålig uppväxt men denna stad har fått hela hans liv att förändras, han jobbar på postnord men han vill jobba med nått som får folk att må bra, han vill ha ett jobb som underlättar stadens befolkning. Han är en väldig pålitlig karaktär. Han älskar att hjälpa nya människor, han är en väldigt trevlig kille men om man går på han nerver så ryker han till. Han är en hög ljud person. Han älskar kvinnor och respekterar dom med hela hans hjärta men om dom är för uppkäftiga så kommer han nog brinna till, som sagt han vill hitta kärleken men en grej som han älskar mer än kärlek är pengar och gör vad som krävs för att få dom. Fotboll älskar han så mycket det är de bästa han vet samt att festa och att gå till klubben. Risto kommer från ett land som heter Finland där han är uppväxt i men han flyttade från Finland när han var 10 år gammal. Risto fick namnet Risto ifrån sin pappa, men han har ingen kontakt med honom för att han lämnade hans mamma när han var 4 år. sen så gillar han att vara med sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med rollspelandet är att kunna bidra till så mycket social och rolig rp som möjligt, jag skulle vilja börja jobba på något lokalt jobb som t.ex.. Mekonomen, Vianor, Falk och mycket mer, jag vill kunna skapa så mycket kontakter som möjligt och föra det roliga rpandet vidare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man gör en strategisk satsning som gynnar den andra parten, istället för att enbart fokusera på att maximera ens egen vinst. Detta kan vara användbart i vissa situationer där samarbete och förtroende är viktigt för att uppnå långsiktiga mål.

En vanlig situation där det kan vara fördelaktigt att spela för motpartens vinst är när man förhandlar om något. Om man visar upp en vilja att ge efter och möta den andra partens behov, kan det öka förtroendet och göra det lättare att uppnå en överenskommelse som är fördelaktig för båda parter.

Det är viktigt att poängtera att detta inte alltid är den mest optimala strategin och att det beror på situationen. Ibland kan det vara mer fördelaktigt att sträva efter att maximera ens egen vinst, och i andra fall kan samarbetet förutsätta att man spelar för motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? § 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper. Detta innebär att jag aktivt inte ska delta i andra svenska fivem servers.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat fivem några år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka