Nekad dunderdun | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dunderdun

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Idunno

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jony Olsson 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Öpenn snäll trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jony kommer ifrån en stökig barndom, han såg mycket kriminalitet och att hans barndomskvarter förändrades till ett stökigt kvarter från en lugn och fin plats. Nu har Jony bestämt sig för att vilja bli polis och hjälpa barn som har varit i hans skor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenario som är roliga för alla som är med i de. Jag är helt ny till rp och kommer även försöka göra roliga lite uddare scenarion. Detta är just för att jag är nu till RP. Utöver det vet jag inte vad jag kan hjälpa till med då jag är ny till RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så att jag inte själv ska vinna i scenarion bara för att jag vill vinna utan att även personer jag möter ska ha en chans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Dom jag har lärt mig: Dom jag har lagt mest tungd på då jag är helt ny till RP är VDM, det innebär att man inte får köra över folk, i detta ingår även att man inte får använda sin bil som ett vapen. Sen läste jag även Reaction RP och det innebärde att man skall vara ledsen ifall sin karaktär borde vara ledsen. Ifall min kompis ingame dör ska även min karaktär /jag spela ledsen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka