Nekad Dumpen | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumpen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? erik

Vad är ditt discord namn? dumpen

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Den heter Lukas Alfredo och han kommer ifrån uppsala. Under hans upväxt blev han mobbad och utstött. en gång kastade dom potatis mos på han när han sa att dom skulle låta han vara ifred. Men hemma så levede han lyxigt med pappa som miljadär hade han dom nyaste kläderna och nyaste elektroniken. Han flyttade till Luleå för att gå på ett gymnasium med ekonomi och där blev han känd som skolarens stora mobbare han gav tillbaka på oskyldiga bara för att han hade mått så dåligt. Nu är han 25 och har flyttat till den vackra staden UNIVE.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en hög rp nivå då jag har testat dom flesta jobben inom rp men har rpat mest som krim och snut Jag har drygt 500h på spelet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på båda parterna asså du ska tänka att båda ska ha kul och att direkt du inte ska bry dig jättemycket om ifall någon annan vinner i ett scenario asså du ska vara glad för den andras skull och inte hela tiden tänka att du ska vinna i scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag vdm är veichal death match och rdm är random deafth match och copbait är att locka till sig polisens uppmärksamhet och fear rp är att du inte bryr di om ditt liv och power gaming är att du spelar för din egen vinning liksom du gör orealistiska saker.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på penguin ortenwave viking legacy vsepucci blåberget.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka