Accepterad Dumleee163 | Medlem ansökning [t1xxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumleee163

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? Dumleee163

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2006

Berätta om din karaktär. Jonas Karlsson heter han och han växte upp i en ort som heter Husby. Hans uppväxt var svår, och det började med att hans pappa lämnade familjen när Jonas var tre år gammal. Han har aldrig träffat sin pappa och minns inte mycket från den tiden. Som 15-åring började Jonas göra dåliga saker för att tjäna pengar till sin familj, som hade det svårt. Han började med mindre brott, men när han blev 25 år började han med tyngre aktiviteter. Jonas blev en så kallad springpojke för ett gäng och var involverad i våld, han sköt människor, paketerade droger och genomförde personrån. Även om Jonas lyckades lämna det livet bakom sig för ett tag, känner han nu att han är på väg tillbaka in i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer definitvt bidra med bra rollspel oavsett hur sitautionen ser ut, jag ska försöka bidra med gott exempel och försöka rollspela så socialt och seriöst som möjligt på en bra och rolig nivå givetvis. Jag hjälper även nya så mycket som jag kan. Jag ska för den delen också rapportera regelbrott som påverkar stor del av servern och det kan vara oseriöshet och bryta en av grundreglerna grovt, men man ska ej leta fel givetvis utan det löser staffsen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte rollspela för sin egen vinstdel eller fördel utan det ska vara kul för samtliga spelare som försöker rpa oavsett om det är min part eller motpart. Man behöver inte alltid vinna utan huvudmålet är ju att alla ska ha kul och att vi ska ha roliga scenarion tillsammans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått, man har till exmepel suntförnuft, metagaming, powergaming och dem simpla grundreglerna sen så har vi även reglerna på forumet där spam kan vara en av grejerna sen har vi regler i discorden också, där kan ett regelbrott också vara spam och även rasism osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Det har jag definitivt, har redan varit medlem här många gånger.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej! Har haft ett annat konto på forumet vid namn rando, hette ainabreee första gången när jag gjorde ansökan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka