Inaktuell Dumlee. | Ansökan till Staff [RP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dumlee.

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Ditt discordnamn: 7dumle

Ange ditt födelsedatum 4 December 2006

Varför ska just du bli staff? jag tycker jag ska bli staff för att jag ej tar parti även om tillexempel jag är i support med en vän och en annan kille och jag vet att min vän gjort fel då kommer jag inte sitta där och ta parti utan jag står för det som är rätt.
Jag har själv börjat tröttna på den låga rp nivån visa på serven har så jag vill vara med och utveckla och stötta unive. Jag har spelat på denna server i ungefär 3 år så jag kan hjälpa ny anlända till serven och till rpn.
jag vet hur man ska behandla folk på ett trevligt sätt och hur man bemöter folk på ett trevligt och bra sätt. jag vill gärna bli staff för att vissa vad jag går för.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? 1.
Jag tycker att den generella rp nivån har sänks på sistone, jag säger inte att alla har en dålig rp nivå men de är en andel på serven som förstör och drar ner rpn nivån.

2.
Jag tycker också att det skjuts alldeles för mycket utan ett bak liggande scenario, Jag vill se mer social rp och förhandlingar på serven och jag som har rpat krim i ungefär 3år har verkligen sätt mycket mer skjutningar just nu än det bör vara på serven, och folk som spelar efter pg2.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag kommer tillsammans med mina staff kolleger ta hårdare åtgärder emot folk som provocerar fram en skottlossning eller bara skjuter för dom har tråkigt och inget bakliggande scenario, men jag kommer ta in dom i support och låta dom förklara sig själva och förklara punkt för punkt vad dom kunde ha för bättrat i sin rp/scenario.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är super viktigt att agera professionellt när man är staff och man ska vara en som dom nya till serven ser upp til och kan lita på.
att vara professionell är att man följer alla regler och visar hur man ska rpa. för mig är det extra viktigt då jag hade planerat att stanna i Staff teamet är bra tag och vill bli känd som en bra och trogen Staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer göra så mycket staff arbete som jag kan och så klart kommer jag inte lägga ner min rp helt men jag kommer lägga 99% av min tid på staff arbete/ärenden.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat hos er sedan sent 2020.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej har inte varit staff men är lätt lärd och öppen för nya utmaningar.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Tillbaka