Nekad Dumle | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumle

Icke Medlem
Meddelanden
783
Reaction score
153
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? dumleeftp

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2024

Berätta om din karaktär. Leroy Ramo, uppväxt under tuffa förhållanden och omringad av ett dåligt umgänge. Flyttade in till Unive år 2020 för att ta sig ifrån misären. Det sorgliga var att misären hade bara börjat på Unive. Ständigt försök efter försök att gå stabilt i livet och hitta jobb, så var det ingen som ville anställa honom med det katastrofala brottsregistret och den tidigare kriminella historiken. År 2022 flyttade han ifrån Unive till en annan stad och gick lumpen för att börja om livet på nytt. 2 år senare är han tillbaks i staden och har planer på att söka till polisutbildningen, något som kommer att vara utmanande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Extremt professionellt uppförande och seriöst rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan ta en förlust, att man inte hela tiden ska vinna ett scenario eller sitta och tjafsa över att det blev dåligt för mig själv. Istället kunna rollspela och hålla det på en rolig nivå där man kan både ta förluster och vinster på ett trevligt agerande sätt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, sunt förnuft är nog den regeln som fastnat i huvudet sen jag började spela på Unive år 2020 och vilket är den viktigaste enligt mig. RDM döda utan bakomliggande scenario eller giltigt skäl, Copbait att ständigt försöka få polisens uppmärksamhet, powergaming osv är även några viktiga regler jag tycker är förnuftiga.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en före detta Sr.Admin på servern, så att rollspela och att följa reglerna har jag fullt koll på. :)

Nekad.
Anledning:
Ogiltigt födelsedatum. Du är även redan medlem och har rollen.

Du får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka