Accepterad Dumle | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumle

Icke Medlem
Meddelanden
783
Reaction score
153
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198190698895/

Ditt Hex-ID: 11000010dbc218f

Vad är din discord tagg? Dumle#8634

Vem var det som bannade dig? Admin Alpha Erixon

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM, bannad från discorden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot reglerna väldigt grovt. Började med att jag var ute med en kompis och patrullerade runt som civil poliser, vi var vid meth stället och hade lite span där då vi hade nyligen fått in information om misstänkt pågående aktivitet där uppe. Vi bestämmer oss då för att sitta där en stund och hålla span. Sedan ser vi två maskerade personer som springer när de ser oss och då väljer vi att ingripa på grund av våra misstankar. Vi lyckades gripa en av de då den andra combat loggade. När vi hade gripit personen och sökt igenom honom så körde vi ner honom till fängelset. I fängelset så fotograferar vi gärningsmannen och skriver ner lite information i polisens databas (polis chatterna i discord). Efter att vi hade varit klara så satte vi in gärningsmannen och bestämde oss för att gå runt i fängelset och kolla läget. Vi påträffar då tre män som satt inne och pratade lite med dom. Efter att vi hade pratat med dom en stund så gick vi därifrån och under tiden vi var påväg ut så hör vi dom skrika "gris jävlar, dra åt helvete" och så vidare. Vi bestämmer oss då för att återvända till dom och ta ännu ett snack med dom på grund av deras dåliga attityd. Vi ifrågasätter deras beteende och får inte något speciellt bra svar. Vi orkar då inte prata med dom mer och går därifrån. När vi är påväg ut igen så hör vi dom skrika massa svordomar och snacka om våra familjer. Jag blir då arg och tar fram mitt tjänstevapen och skjuter mot dom. Detta är något jag ångrar väldigt mycket och förstår hur fel det är. Om jag hade varit staff så hade jag gjort precis samma sak som Erixon gjorde och permanent bannat personen som RDMar så grovt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag kan lova att detta aldrig kommer hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Råkade svara på det i ovanstående fråga. Glömde även tillägga anledningen till min discord ban så jag skriver den här på denna fråga. Jag blev då indragen till support med Erixon med massa andra staffs och även offret som jag RDMade och fick då titta på klippet från när jag bröt mot reglerna. Jag kollade och såg själv hur jag tog fram mitt vapen och sköt mot dom utan någon anledning. Jag började då skratta vilket jag absolut inte borde gjort. När jag skrattade så ansåg staffsen antagligen att jag lallade och då blev jag bannad från discorden. Jag kan helt och hållet förstå min ban ifrån discorden och min ban från FiveM servern. Båda är helt korrekta och jag är mycket väl medveten om att det var jag som gjorde fel och vad jag gjorde för fel. Detta är något som aldrig kommer att upprepas igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde helt och hållet fel, jag var fullt medveten om att jag bröt mot reglerna och det är mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit bannad från servern, har varit staff under hela min tid på denna servern fram till slutet av Februari i år ungefär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig tagit åt mig av vad dom skrek och borde aldrig någonsin använt mitt tjänstevapen på det sättet. Jag borde istället bara lämnat stället och gå därifrån och fortsätta min kvälls patrull.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Jag tänker aldrig göra om samma fel och kommer alltid att följa reglerna och bete mig i support.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka