Accepterad Dumle | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumle

Icke Medlem
Meddelanden
783
Reaction score
153
Användarnamn: Zevoxz

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Hur gammal är du? 2003-11-13

Vad heter du på discord? Zevoxz#1337 men på steam och discord servern heter jag Dumle.

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00-16:00 (tar en kort paus för middag)
16:00-20:00 (tar ytterligare en kort paus för kvällsmacka)
20:00-04:00 (fortsätter efter mackan resten av natten)
Överdrivna tider men jag är en person som är vaken på nätterna och tycker det är som mysigast att spela då, med tanke på att det även är sommarlov!

Varför ska just du bli servervakt? Jag befinner mig oftast överallt. Är securitas anställd och det är då det förekommer väldigt mycket folk som bryter mot reglerna. Alltid när jag och mina kära kollegor är någonstans och kollar läget så blir våra bilar stulna på greenzone. Det förekommer även slagsmål på greenzone och RDM även VDM. Tycker att staffs sköter sitt jobb otroligt galant när man kallar på dom och det är jag evigt tacksam för. Tänkte ansöka som servervakt då jag vill även vara en större del av communityt och hjälpa till! Känner att jag har vad som krävs för det här ansvaret.

Varför vill du bli servervakt? Jag känner att jag kommer göra ett bra jobb och har vad som krävs för att bli servervakt. Vill hjälpa till så mycket jag kan och ha ett så gott minne av detta när FiveM går under någon dag i framtiden. Den här servern är verkligen den bäst organiserade och professionella servern jag skådat och vill vara den del med ett större ansvar i den. Det omkommer väldigt mycket folk som snor våra tjänstefordon på t.ex. bilfirman och vid torget och jag har absolut inga problem att kalla på en staff men vill även prata med den personen själv och fråga varför han beter sig som han gör och bryter reglerna på denna server, får man inget vettigt svar därefter så får de nog bli en kick och jag sparar klippet så att jag kan bevisa tydligt varför jag gjorde som jag gjorde om en staff ifrågasätter varför det skedde och vad som hände.

Är du whitelistad på serven? Yes det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Nej. Har dock blivit felaktigt bannad då någon i staff teamet råkade skriva mitt id när det var menat att han skulle skriva någon annans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej inte längre.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka