Accepterad Dumle | Ansökan till Servervakt[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumle

Icke Medlem
Meddelanden
783
Reaction score
153
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ange ditt födelsedatum 13 November 2003

Vad heter du på discord? Dumle#8634

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00 - 03:00 på helger
17:30 - 01:00 på vardagar

Hur länge har du spelat på Unive? snart 1 år, började i Juni 2020.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ta ansvar för min roll och inte abusa den på något vis och endast använda mig av permsen jag får tillgång till om det är nödvändigt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har RPat väldigt länge och jag RPar väldigt mycket och får syn på väldigt mycket regelbrott dagligen, jag blir RDMad rätt ofta av lallare och då vill jag kunna ha tillgång till /revive och hjälpa mig själv istället för att slösa på staffsens tid som har annat viktigare för sig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle använda mig utav SVban om jag får syn på någon lallare som endast är inne på servern i syfte om att bryta mot reglerna och förstöra för andra. Jag skulle helt enkelt göra min uppgift som servervakt och hjälpa andra samt rensa bort lallare och folk som bryter mot reglerna när inte staffs är tillgängliga.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en väldigt erfaren spelare, har varit staff här under en större del av min tid på servern och jag vet när man ska agera och vilka åtgärder som krävs under olika situationer.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill kunna hjälpa mig själv samt andra som behöver hjälp när inte staffs är tillgängliga. Jag vill helt enkelt kunna ta åtgärder mot regelbrott som sker mitt framför mina ögon och till exempel kunna reviva någon som spawnar död eller blir RDMad vid en spawnpunkt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt goda kunskapar och har koll på alla kommandon utantill.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad en gång under hela min 1 års tid på denna server. Jag blev bannad för RDM som jag har tagit lärdom av att aldrig begå igen. Det är något jag ångrat väldigt mycket som inte kommer förekomma igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka