Nekad Dumbelone | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumbelone

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Dumbelone

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Olsson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vänlig, omtänksam och blyg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adam är uppväxt i Vivalla i örebro. Hans uppväxt var ganska tuff eftersom att hans pappa hade en grov alkohol och drog missbruk samt hans mamma gick bort under förlossningen. Adam växte även upp i ett högt utsatt område med både gängkriminalitet och fattigdom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att skapa roliga och spännande RP-scenarier. Jag kommer också att fokusera på att göra det roligt att RP:a både med andra och mig själv, eftersom jag inte spelar för att få makt eller bli rik (jag bryr mig inte om jag är rik eller inte). Jag vill bara ha kul och ha en trevlig tid tillsammans med andra spelare på servern.

Om jag blir godkänd kommer jag inte att försöka skaffa ett jobb direkt. Jag vill istället lära känna staden och människorna lite mer innan jag söker jobb och börjar tänka på pengar. Jag kommer att RP:a att jag letar efter ett jobb som jag verkligen vill ha, innan jag söker det. Under den tiden kanske jag också träffar nya vänner som jag kan hänga med på fritiden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta motparten vinna under ett scenario kan till och med leda till en förlänga upplevelsen/framtida scenario, Eller för att erkänna att motparten har skapat ett särskilt bra och underhållande scenario som förtjänar att vinna. Dessutom kan man tänka att verkligheten skulle vara betydligt enklare än vad som sker i FiveM.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, Då jag var aktiv på en mindre server där de inte hade så stränga regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Att man dödar folk utan anledning. (EX: Du tar och dödar nån bara för att du känner för det) VDM - Du använder ditt fordon som ett vapen- (EX: du tar och kör öven nån en massa bara för att han ska dö när hen ex riktar ett vapen mot dig. NLR - Du tar info från din föredetta karaktär som du hade. (EX: Du var gäng kriminel på en karaktär och sen väljer att bli polis på en annan karaktär och du då vet saker om gänget bara för att din andra karaktär viste om det.) Meta - Du tar info om sånt du fått utanför spelet och använder dig utav det ig. (EX: Du sitter i VC och nån säger att polisen kommer och ni kär därifrån över att ni fått infon från dc)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Var länge sedan jag spelade fivem så är lite ring rostig. Med har fått till backa mitt gamla fivem intresse och det skulle vara kul att börja köra på en riktig fivem server .

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka