Accepterad Dumbble | Medlem ansökning [shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumbble

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Glatch#1001

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Janson han är född 1998 Erik har ingen syster eller bror han här inte ens kvar sina föräldrar Morsan gick bort i en bil krasch 2005 och farsan är klassificerad försvunnen sedan 2004 klassificerad. Erik har varit hemlös sedan han var sju år gammal han har levt i ett kartong fort i hela sitt liv och ätit från soptunnan men när han blev äldre så lärde han sig att sno och råna och kunde köpa mat och bättre kläder och lite smycken han är snott mycket nyligen så baxa han en telefon. Erik har inte många vänner men skaffat några. Erik är än kvar på gatorna fast letar sig än rolig och spännande framtid. Erik har alltid velat haft en bil istället för att cykla med en hyr cykel. Erik är en modig person som vågar göra mossor av grejer. Erik har försökt bryta sig in på polisstationen samt försökt sno saker från stationen. Erik idag försöker skaffa än bra kontakt lista av nummer alltså få många polare som man kan lira med på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ta servern på 100% allvar och inte försöka lalla. Jag kommer rpa med mossor av andra personer så det inte bara jag som springer runt och åker bil och bara står vi piren och väntar att sno en bil. Utan jag kommer alltid har nåt för mig i på Unive .
Jag ska säga till att både jag och andra ska få hare kul när dom rpar på unive. Jag kommer inte leka på polisstationen för att få beef med polisen som många gör. Om jag ser nån död eller inte mår bra så erbjuder jag skjuts till sjukan eller ge plåster. Om jag behöver hjälp så kommer jag ringa till polis, ambulans allt sånt istället för att igga i dom och bara köper plåster på en butik.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska tänka på både Krims sida och polisens sida

Hur hittade du Unive? Twitch

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir du automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka