Nekad Dumbble | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumbble

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Glatch#1001

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Janson som är ganska ny i stan. Han är född 1998 och bor på gatorna och ha inget för sig än och hänga med polare. Erik är en sån person som gillar drama och när det blir lite action i stan. Erik har aldrig sätt sina föräldrar bara när han var nyfödd sen dess har han överlevt på gatan med att be eller sno pengar. Erik har velat haft ett jobb men aldrig orkat skaffa ett så han stanna på gatan än idag och försöker bil en kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ta servern på 100% allvar och inte försöka lalla. Jag kommer rpa med mossor av andra personer så det inte bara jag som springer runt och åker bil och bara står vi piren och väntar att sno en bil. Utan jag kommer alltid har nåt för mig i på Unive.
Jag ska säga till att både jag och andra ska få hare kul när dom rpar på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska tänka att du ska vinna i alla scenario utan du ska rpa ut läget hur än det kommer. Om nånting i ett bankrån inte funkar som det ska så måste man ändå rpa ut scenariot

Hur hittade du Unive? Twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka