Accepterad dum i huve | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dum i huve

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198810849296/

Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? Oskar#2170

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohamed Håkansson och han är 31 år och ska fylla 32 senare under året. Han har sedan ung ålder beundrat sin pappas yrke som polis och har fortfarande idag ett litet intresse. han är inte en jätte känslomässig person då han under tidigare ålder blivit tillsagd av sin far att vara hård och hålla känslorna utanför yrket. Han tog efter detta efter hans fars död under ett larm. Detta gör honom ännu mera engagerad och villig till att nå detta mål. Det enda han vill just nu är att komma in på poliskåren och få tillbaka på de som orsakat detta.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har precis skaffat FiveM men kollat väldigt mycket på det på youtube. Min kompis tipsade om servern och jag uppskattar den relativt seriösa rp:n och de seriösa staffsen. Jag skulle vilja utveckla min rp och bidra med roligare och roliga scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att servern är en bra server med aktiva staffs. Det känns som att detta är en server som jag kan utveckla min rp på och få den hjälp som jag potentiellt behöver.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om den och har kollat på klipp från dena server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp:n är delvis att göra den rolig för allihopa med att göra den realistisk och händelse rik. Att kunna göra detta som en annan dimension av verkligheten även fast det är ett spel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara Unive, jag tycker att den servern passar mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka