Nekad dum i huve | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dum i huve

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 23 November 2007

Vad heter du på discord? Oskar#2170

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 477

Hur aktiv kommer du att vara? aktiv, några timmar per dag (5-8h)

Vad heter du? Adam svensson

Hur gammal är du? 30

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? för jag vill hjälpa till i samhället och försöka bekämpa kriminaliteten i unive och att alla ska kunna känna sig trygg

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att skydda samhället och att alla ska kunna känna sig trygga

Vad vet du om yrket i helhet? en av polisens viktigaste uppgifter är att förhindra att brott sker men dom kan även vara på fotbollsmatcher/hockeymatcher och se till så att människor inte blir alldeles för berusade och kan inte kontrollera sig själv och sånt, polisen brukar även stå på sidan av vägen och göra trafikkontroll vilket dom gör dagligen runt om i Sverige och dom kan även finnas på krogar om saker går över styr. t.ex om 5 personer blir så fula att de börjar bråka o slåss så kan polisen kliva in och försöka stoppa bråket

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit polis i 3 andra städer

Hur är du som person? jag är bra med människor, jag har lätt att prata med människor, är inte blyg, står för allt jag säger och gör och kan ta kritik och jag är ganska sträng och jag kan hålla lugnet i stressade situationer

Är det något vi bör veta om dig? jag är nötallergiker

Tillbaka