Nekad dum i huve | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dum i huve

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198810849296/

Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? Oskar#2170

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 30år Han är väldigt intresserad av bilar och gillar att sälja och köpa saker. Han är en väldigt öppen och omtänksam person och allmänt skön. Han är väldigt trevlig men lite blyg när det gäller att träffa nya personer Kommer nyinflyttad från Norrlands djupa skogar. Från en liten by i Norrland har han mycket erfarenhet inom bilmekaniker. Eftersom han jobbat som bilmekaniker och har jobbat en del med bilar i sin uppväxt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag ska kunna spela så realistiskt som det går och få den bästa upplevelsen som möjligt. och i vissa fall hjälpa andra personer

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att servern är en bra server med aktiva staffs. Det känns som att detta är en server som jag kan utveckla min rp på och få den hjälp som jag potentiellt behöver.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om den och har kollat på klipp från dena server

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha ett sånt realistiskt RP så möjligt och att jag ska kunna vara och kunna respektera människor som också förösker RPa och inte förstöra för andra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära mig mer om rollspel, få ett riktigt roleplay jobb som t.ex. mekonomen eller vianor. köpa hus och kanske till och med skaffa fru och barn

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara Unive, jag tycker att den servern passar mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka