Nekad dum i huve | Chef-jobb ansökan [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dum i huve

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas

Vad heter du IRL? oskar

Vad heter du på discord? Oskar#2170

Hur gammal är du? 13 snart 14 (07)

Hur många timmar har du på Fivem? 237

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vill utvekla min RP inom securitas då jag just nu är anställd som assistent och jag vill hjälpa företaget med ett mer seriöst RP och även se till att Securitas får in rätt personer in i branschen så inte vi får korrupta Securitas och kommer även se till att alla mina anställda kommer trivas så bra som möjligt och även kunna ta min RP nivå till en högre nivå och vill helst vara chef på Securitas för att inte ta ett för stort steg uppåt innan min karaktär uppfyller sina drömmar om att bli polis och vill såklart även hjälpa till med säkerheten i staden!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har lätt för att kommunicera med mina kollegor och jag har tagit fast några kriminella så jag har ganska mycket erfarenhet inom securitas och har en del erfarenhet från andra fivem servrar som jag spelade på innan Unive

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Mohamed håkanssån och är 30år gammal, hans mamma är från Syrien men pappa från Sverige men dom båda dog när Mohamed var 20 år i en bil krasch, sedan dess har Mohamed flyttat från flera städer men har äntligen hittat staden han passar i. Mohamed hade ett intresse av motocross innan han var tvungen att sälja sin cross för att kunna köpa mat och betala hyran då hans ekonomi störtade neråt. men Mohamed har nu en stabil inkomst från Securitas, Mohamed har lätt för att kommunicera med andra personer men kan lätt komma på andra tankar om det är många runt om honom som pratar och går därifrån för de blir för jobbigt, Mohamed har misstänkt att han har ADHD för han har svårt att sitta stil och svårt när de är mycket ljud runt om honom. Men de tänker inte stoppa honom från att nå sina drömmar att bli polis men han vill inte ta ett för stort steg och bli polis direkt utan vill testa på att vara Securitas chef innan

Hur ofta kommer du vara inne? nu när det är sommarlov varje dag jag har tid och mellan 10 på morgonen till 2 på natten

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? ibland på en amerikans polis server med en polare

Har du läst våra Regler? ja flera gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka