Nekad dum i huve | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dum i huve

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas

Vad heter du IRL? Oskar

Vad heter du på discord? Oskar#2170

Hur gammal är du? 13 snart 14

Hur många timmar har du på Fivem? 211

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag vill utvekla min RP inom securitas då jag just nu är anställd som assistent och jag vill hjälpa företaget med ett mer seriöst RP och även kunna ta min RP nivå till en högre nivå och vill helst vara chef på Securitas för att inte ta ett för stort steg uppåt innan min karaktär uppfyller sina drömmar om att bli polis

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har lätt för att kominucera med mina kollegor och jag har tagit fast några kriminella så jag har ganska mycket erfarenhet inom securitas

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Mohamed håkanssån och är 30 år gammal. han växte upp i en liten by i Norrlands djupa skogar och hade en svensk pappa och hans mamma var musslim men båda gick bort i en bil olycka när mohamed var 20år. Mohamed tävlade i motorcross innan han var tvungen att sälja den eftersom att han hade de tungt med pengar och kunde knappt betala hyran eller köpa mat och försörja sig själv. Han gillar även att meka i bilar och har gjort sedan han var liten. Mohameds pappa var polis och mamma var kassörska på ICA. Mohamed var inne i kriminaliteten i sina unga dar men han växte ur det och har nu blivit Securitas och drömmer om att bli polis som sin pappa

Hur ofta kommer du vara inne? rätt så ofta ca 5-6h om dan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej endast unvive, tycker den passar mig då de är bra och aktiva Staffs och nivån på RPn är bra bland dom flesta

Har du läst våra Regler? Ja flera gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka