Accepterad dum i huve | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dum i huve

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198810849296/

Ditt Hex-ID: 110000132b2e010

Vad är din discord tagg? Oskar#2170

Vem var det som bannade dig? wagner

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte riktigt varför jag blev bannad men de kan vara för jag glömde mitt spel på när jag gick o handlade o då kanske wagner trodde jag stog afk för att få pengar eller så har jag krockat men bara fortsatte köra och inte rpat på det men de har jag inget minne av

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de kan ha varit så att jag glömde mitt spel på när jag gick o handlade och då fått massa pengar från lön och då blivit bannad för jag "spelar för makt o pengar" men de kan också ha varit att jag typ ha krockat lite men jag anser inte att den var så farlig men wagner då kanske tyckte de och då banna mig för powergaming. men helt ärligt jag vet inte vad som hände skulle gå in på servern o då var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. om de är att jag stog afk och fick lön o blev bannad för att spela för pengar så ja, och om de är att jag har krockat men fortsatte köra vidare ja då också för de skulle man inte göra IRL

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. snusförnuft, jag körde på fel sida vägen och körde på 3 stolpar och av de lärde jag mig att inte ta för hastiga beslut och ha mer disciplin när jag kör bil

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat bättre om de är att jag krockat och om de är att jag stog afk så kunde jag inte ha glömt på spelet o stänga av, mitt minne är inte de bästa

Har du lärt dig någonting efter din ban? vara mer varsam och inte lika glömsk som jag är

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka