Nekad dum i huve | Ban överklagan [Kurt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dum i huve

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198810849296/

Ditt Hex-ID: 110000132b2e010 (Hex)

Vad är din discord tagg? Oskar#2170

Vem var det som bannade dig? 320master/philip

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Lär dig rpa ~320master. Återstår: 9 dagar 23 timmar 47 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte var inte ens inne när jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ver ej inne på servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. eftersom de var philip så då borde de ju vara rätt och att jag har gjort nått fel men som sagt jag var inte ens inne på servern när jag blev bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt förnuft o powergaming men powergaming den va lite halv konstig för där var de samma sak att jag blev bannad när jag var offline men sunt fönuft då körde jag på fel sida vägen och in i 3 stolpar men då lärde jag mig att inte ta för hastiga beslut och tänka efter innan ja gör saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? var inte inne när jag blev bannad så vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? att rpa bättre eftersom anlednigen till att jag blev bannad var att jag skulle lära mig rpa

och bara snabbt här de tillhör inte frågan, när jag blev bannad hade 1timma gått på bannen men hade inte varit inne på 6h och snälla jag vet seriöst inte vad jag gjorde och de är 100% sanning, var med en person hela tiden (typ 99% av tiden ja va inne)

Har du läst våra regler? Ja

nej råka skicka in de va inte tänk så skriver på lite mer här!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var ej inne på servern men kan skriva allt jag gjorde under dagen

jag jobbar då på Securitas och då först gick jag i tjänst sen åkte jag ner till piren o va där ett tag sen så åkte jag mot ett carmeet som skulle vara på Ikea men ingen var där så jag åkte mot The Palace och där såg jag 2 personer som sålde nånting från bakluckan och då misstänkte jag narkotika så gick in i polisens frekvens på radion o berättade till dom och en polis kom dit men åkte därifrån för jag tror han fick ett larm sen åkte jag tillbaks till Securitas kontoret och ställde in bilen i garaget och sen åkte ner mot piren igen där jag loggade och sen senare under kvällen så försökte jag gp in igen men då var jag bannad

så om du som kollar hittar nått jag ska vara bannad för så vill jag gärna veta vad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka