Nekad DulleBulleBoy | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DulleBulleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Valdemar Milton

Vad är ditt discord namn? Duze

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär Dulle Bulle är född 2001-07-20 och är en snäll och social kille som vill allas bästa. Hans stora intresse är bilar och försäljare. Det är för att han vill hjälpa folk så mycket som möjligt så att alla har det bra så han vill mer än gärna bli säljare och hjälpa andra med försäljning! Han har ett stort intresse inom försäljning och att hjälpa folk så mycket som möjligt eftersom han hade en svår uppväxt med föräldrar som sålde mycket ilegala substanser, vilket ledde till att Dulle och hans 2 andra syskon fick försäljning som intresse men inte vid ilegala substanser. Dulle och hans syskon fick massor med mat hemma vilket ledde till att de inte fick sitta ute på gatan och tigga mat för att kunna överleva. De fick aldrig gå ut med vänner eller gå till skolan, utan de var tvungna att göra allt hemma så de fick mat av föräldrarna. Dulle tyckte det var tråkigt att han inte fick göra det andra barn fick göra. Han är ledsen än idag över det som hände i hans uppväxt. Idag har han bra kontakt med sina syskon men inte föräldrarna. Hans mamma gick bort, till Växsjö och hans pappa skulle köpa mjölk men kom inte tillbaka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att massor nya vänner joinar. Jag kommer även bidra med att se till att alla är respektfulla mot varandra så att alla ska kunna spela och ha det så roligt som möjligt. Det är det viktigaste!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för båda parterna i ett scenario så att båda kan vinna. Det gör så att det blir kul för alla.

Hur hittade du Unive? Goggle

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka