Accepterad DulleBulleBoy | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DulleBulleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Ditt discord namn: duze8131

Ditt Hex-ID: 11000013fc2ba1e

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller, krim och medlemskap

Vem/vilka tog beslutet? Valentino1

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag begick ett regelbrott när jag överförde bilar från min ena karaktär till min andra vilket jag inte visste innan var ett regelbrott. Nu efter jag har begått det och fått det förklarat i VC med Valentino1 förstår jag varför det var ett brott emot Unives regler. Beslutet togs alltså eftersom jag begått regelbrott som jag egentligen inte visste om och som inte står i forumets regler.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet för en ban är inte felaktigt eftersom jag gjorde regelbrott och förstår vad jag gjorde för fel, däremot anser jag att permanent bannad och indragna roller (medlemskap + kriminell) var ett alldeles för grovt straff mot regelbrottet jag begick. Beslutet är alltså inte felaktigt med ban men pban och indragna medlem + krim roller verkar enligt mig för ett för grovt straff och efter jag har fått regelbrottet förklarat för mig så förstår jag vad felet jag gjort var och därför kommer inte begå det felet igen! Så skulle uppskatta inga indragna roller och ingen pban för efter allt detta kommer jag klart och tydligt förstå att inga bilar får överföras mellan mina karaktärer!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1297197896302592062/1297198372876455936/image.png?ex=67150da0&is=6713bc20&hm=d39ddb8f9745927f6dff6e52c716ad9445e99a9f126f0c1bdc8bfa1fdb4701c1&

Tjena! Jag kommer att låsa tråden tillfälligt tills @Valentino1 väljer att svara. Detta är för att underlätta hantering och för att undvika spam i tråden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka