Nekad DulleBulleBoy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DulleBulleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wdwdwdwfdcvc/

Ditt Hex-ID: 11000013fc2ba1e

Vad är din discord tagg? Duze#8131

Vem var det som bannade dig? DropDougle1

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-04-26 142440.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en aktiv skottlossning och tog personer från skottlossningen till sjukhuset och inte stannade där för att gripa de då det hade vapen på sig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att det var flera olika skottlossningar runt om i staden och vi var nära en så vi åkte på larmet. Där hittar vi personer som låg medvetslösa så jag kollade deras puls och andning för att sedan kunna ta de direkt till sjukhuset. Jag hittade vapen på de och tog de till bevisrummet men när vi precis hade lämnat de på sjukhuset får vi ett ytterliggare prio 1 larm där en kollega tydligen hade blivit skjuten och därför åkte vi på det larmet utan att tänka på att gripa de medvetslösa som hade vapen på sig. Enligt mig gjorde jag delvis rätt då kollegan var nära sjukhuset när han blev skjuten så vi åkte på det larmet och glömde tänka på de medvetslösa som hade vapen på sig. I stunden kändes det som rätt val då jag skulle prioriterat att hjälpa min skottskadade kollega istället för att gripa personer med vapen. När jag tänker efter så känns det som att jag gjorde rätt val men det kanske inte andra tycker och det respekterar jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig tycker jag det är en felaktig ban då jag åkte för att hjälpa min kollega som blivit skjuten men från andras perspektiv kanske de ser det som en rätt ban och det förstår jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan för att jag körde med min bil och driftade i staden men det har jag tagit lärdom ifrån då jag inte gjort om det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat göra annorlunda genom att vänta på personerna som hade burit på vapen och gripit de men jag anser att jag gjorde rätt val att hjälpa min kollega som blivit skjuten istället för att prioritera att gripa de som bar vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte kan åka på andra larm förens jag blivit färdig med allt på det tidigare larmet jag åkt på, vilket jag har lärt mig och ska aldrig göra om det igen. Jag tycker dock att jag gjorde i stortsett rätt då jag åkte på ett prio 1 larm istället för att gripa personerna som burit vapen. Det är upp till er som staffs att välja om jag blir acepterad eller nekad men vill gärna att ni ser hänsyn till att jag åkte och försökte rädda en skjuten kollega och inte bara åkte därifrån utan anledning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka