Accepterad DulleBulleBoy | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DulleBulleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wdwdwdwfdcvc/

Ditt Hex-ID: 11000013fc2ba1e

Vad är din discord tagg? Duze#8131

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-14 165955.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag driftade runt i staden när jag hade tråkigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil och driftade runt på vägen utan att vara nära några personer så jag inte skadade någon. Det enda jag gjorde var att drifta lite med min bil för jag hade tråkigt och ingen av mina vänner va inne på Unive i stunden!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag tycker den är rätt felaktig för jag utsatte ingen för någor och inget roleplay var fel. Om jag ser att ingen är nära mig i verkligheten och har lust att drifta lite skulle jag göra det, sen får jag såklart större konsekvenser om jag gör det i verkligheten men de får jag av polisen. Det jag borde få var att polisen grep mig för rattfylleri men tycker inte det förtjänar en ban av att drifta runt lite i staden där inga ser mig?! Visst, jag kanske gjorde fel men asså man borde inte bli bannad om man driftar lite med bilen, roleplay ska vara att det är likt verkligheten och som sagt skulle jag gjort det i verkligheten om jag hade körkort. Så det skulle vara en riktig roleplay server om jag blev stannad av polisen vid det här tillfället eftersom det är de som borde ta tag i det istället för att ge mig en ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare men endast små bans. En var att jag och min kompis körde i hans unive bil och den gick inte sönder. Eftersom den inte gick sönder fick vi båda en ban för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt lite mer på trafikreglerna men polisen borde ta tag i någon som driftar runt i staden istället för er staffs, visst om det sker ofta även med varningar av polisen förtjänar man kanske en ban men vid det här tillfället förtjänar jag faktiskt ingen ban vad jag tycker. Iallafall inte en 3 dagar lång ban, det är fan överdrivet!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att enligt mig var det en ganska felaktig och överdrien ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och kommer inte be om det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka