Accepterad Dulle Bulle | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dulle Bulle

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valdemar Milton

Vad är ditt discord namn? Duze#8131

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Dulle Bulle är född 2001-07-29 och är en snäll och social kille som vill allas bästa. Hans stora intresse är polisbranchen. Det är för att han vill hjälpa folk så mycket som möjligt så att alla har det bra så han vill mer än gärna bli polis och hjälpa andra! Han har ett stort intresse inom polisbranchen och att hjälpa folk så mycket som möjligt eftersom han hade en svår uppväxt med föräldrar som drack mycket, vilket ledde till att Dulle och hans syster fick stryk. Dulle och hans syster fick inte någon mat hemma heller vilket ledde till att de fick sitta ute på gatan och tigga pengar för att kunna överlerva. De fick aldrig gå ut med vänner eller gå till skolan, utan de var tvungna att göra allt hemma så de inte fick stryk av föräldrarna. Dulle tyckte det var tråkigt att han inte fick göra det andra barn fick göra. Han är ledsen än idag över det som hände i hans uppväxt. Idag har han bra kontakt med sin syster men inte med föräldrarna. Hans mamma gick bort för ett tag sedan men Dulle känner ingen större sorg över det. Som sagt var Dulle intresserad av polisbranchen men han är också intresserad av säljarbranchen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en trygg miljö och alla som kommer in i den här RP kommer förstå att det här är den bästa bland dom andra. Om någon också frågar vart man kan få jobb så kommer jag vissa olika arbeten som man kan jobba på exempelvis fiskare och skjutsa dom till arbetas platsen där dom kan få ett jobb där. Jag kommer också hjälpa dom som är nya till en RP server och Berätta lite lätt info om vissa regler så dom inte går och förstör RP i den här servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag är i till exempel en bil och någon hotar mig med vapen när man sitter i bilen så istället för att åka iväg och köra på han så ska man istället göra så det blir så verkligt, med andra ord så ska man göra så att man inte vinner varje scenario. Det ger andra chans att också vinna scenariot så det blir bättre stämning i servern. Det gör att det blir roligare för alla eftersom att det blir mer verklig RP.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade om Unive och de spelar det mycket så vill kunna spela tillsammans med de

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad

Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka