- Meddelanden
- 77
- Reaction score
- 16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198027355686
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias
Vad är ditt discord namn? Minamana#1553
Vad är ditt födelsedatum? 22 April 1981
Berätta om din karaktär. Han är wannabe-ganstah, tror han är tuff men innerst inne är han en mjukis.
Varför ska just du bli whitelistad? online nästan hela tiden, kommer ge god support, ger 100% rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? for att den är så klart den bästa!
Hur hittade du Unive? kort ett bra tag på denna servern så...
Vad har du för mål med ditt rollspel? utveckla min karaktär, bli bättre inom rp.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej lärt mig allt i multistaden
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias
Vad är ditt discord namn? Minamana#1553
Vad är ditt födelsedatum? 22 April 1981
Berätta om din karaktär. Han är wannabe-ganstah, tror han är tuff men innerst inne är han en mjukis.
Varför ska just du bli whitelistad? online nästan hela tiden, kommer ge god support, ger 100% rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? for att den är så klart den bästa!
Hur hittade du Unive? kort ett bra tag på denna servern så...
Vad har du för mål med ditt rollspel? utveckla min karaktär, bli bättre inom rp.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej lärt mig allt i multistaden