Nekad Duler | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Duler

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198027355686

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? Minamana#1553

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 1981

Berätta om din karaktär. Duler Dulersson 25 är, är krim på serven sedan tidigare, bott i staden ca: 6 mån, jobbat rätt lång tid på Auto sedan ville han ha lite spänning i tillvaron och sökte sig till den kriminella sidan. Han är väldigt ödmjuk men när det väl gäller eller om det är någon som giddrar med hans familj (gäng) då smäller det. Han älskar bilar och tycker om att meka med dem på sin fritid, just nu håller han på att renovera en gammal cheva 69'a.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat på denna servern väldigt länge och jag vet vad det är som krävs, blev av med whitelist samt gänget bara för att jag råkade plocka upp telefonen när jag hade handklovar på mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att min son spelar på denna servern och det var här jag lärde mig både RP och KrimRP.

Hur hittade du Unive? Sonen och hans kompisar började spela på servern och då hade jag inget att spela med så då sade jag att -Ja varför inte testa att köra GTA RP, verkar vara schysst.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna utveckla det och ständigt bli bättre och bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en bättre rp'are samt lära andra nya hur det fungerar i staden, som jag redan gjort till väldigt många nya, även att jag inte varit SV.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är bara unive som jag spelar på.

Nekad, utveckla varför du ska bli medlem. Gör en ny ansökan om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka