Nekad Duler | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Duler

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Ange ditt födelsedatum 22 April 1981

Vad heter du på discord? Minamana#1553

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Oftast mellan 6-10 timmar om dagen. Tiderna kan ju skiljas då man har ett liv utanför spelet också.

Hur länge har du spelat på Unive? 6-7 månader. (Spelat sedan gamla hederliga mulistaden.)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka förbättra så att det blir lättare för alla, eftersom att är många nya så måste ju dessa lära sig reglerna på servern så jag skulle försöka säga till dessa att läsa på reglera, ser jag att dessa bryts eller borstas bort bli det såklart ban/kick. Jag ser också många tomma fordon i staden som gör att det blir fps-drop för många så dessa skulle ju självklart plockas bort asap.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För en bättre och tryggare server. Samt att rp'n hålls och underlätta för staffs eftersom att jag vet att det är mycket nytt folk inne på servern. Jag har redan kompisar som är servervakter och jag vet hur dessa sköter sig. Samt att Unive är en ständigt växande server som verkligen fått ett kostymombyte sedan jag började. Det är kul att den utvecklas och nya och gamla återkommer och dyker upp.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hålla koll så att det blir mindre lall, bättre rp, mindre tomma fordon, hjälpa nytt folk som har frågor samt minska jobbet för staffs.

Varför ska just du bli servervakt? Dels för min ålder (40 år) så jag är mogen och ser vad som är rätt och fel och inte dra någon förhastad slutsats innan jag vet sanningen. Klipper redan väldigt mycket för att få svart på vitt direkt.

Varför vill du bli servervakt? För att hjälpa/underlätta för staffs, göra en bättre server både för nya och gamla som vill att vi ska ha det seriöst och hålla oss till så bra rp som möjligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommandon.

Är du whitelistad på serven? Ja det klart, samt krim och där är det lätt att det kan bli missförståelser.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Det var när jag var ny på servern som jag körde med bmw 327 och hade ingen kontroll på fordonet. Har inte spelat på någon annan rp-server innan så det är här jag har lärt mig allt jag kan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive som gäller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka