Nekad dukommeringenstans | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
558
Reaction score
187
Ditt discord namn: skojardueller

Ditt Hex-ID: vne

Vad för typ av beslut gäller det? ped gorilla medlem krim

Vem/vilka tog beslutet? pewpew6895 Medlemskap ansvarig.

Varför tror du själv att beslutet togs? jag hade en diskution med shabbe om något jag skrev. sedan så löste vi det sedan typ 10 minuter efter vi redan löst det kommer denna ma´n från ingen stans o börjar snacka om ärendet igen de klart jag blir triggrad o arg om han fortsätter skriva? han sa sluta gör så då skriver jag, sedan fortsätter han lägga dumma kommentarer om och om igen då skrev jag hållkäften till grabben då han endast e där för att triggra upp mig

Hur är beslutet felaktigt? jag hade en diskution med shabbe om något jag skrev. sedan så löste vi det sedan typ 10 minuter efter vi redan löst det kommer denna ma´n från ingen stans o börjar snacka om ärendet igen de klart jag blir triggrad o arg om han fortsätter skriva? han sa sluta gör så då skriver jag, sedan fortsätter han lägga dumma kommentarer om och om igen då skrev jag hållkäften till grabben då han endast e där för att triggra upp mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: nej

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du må ha löst det med oss, men sen så försekommer det att du fortsätter hetsa mot staffs. Och detta finns det bevis på, så jag känner inte att du förtjänar dina roller efter återkommande problematik från ditt håll.

Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka