Accepterad dukommeringenstans | Åtgärd Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
558
Reaction score
187
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: Skojardueller
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Okej jag Skule byta vapen me en grabb på darkchat han kommer me 3 grabbar o 1 tjej som riktar på mig dom tar mig till doms gänghus o säger du ska betala mig ut eller ge vapnet för de första dom kan inte tvinga mig att betala mig ut ifall jag ej gjort något mot dom o för de andra man får inte things ut stash bilar. Dom skjöt mig i huvudet 3 gånger om och om för jag inte tog ut vapnet sedan var någon av dom sjukvårdare o abusade sin ress han gav ingen krycka eller kollade skador han ressade mig sen sa dom ska du ta ut din bil den skjöt dom mig o gjorde samma

Varför anser du att åtgärden var felaktig? för man får inte tvinga ut stash bilar. Tror ni jag ska sitta o rpa seriöst om dom sitter o skjuter mot mig o ressar mig om o om efter att dom har gjort regelbrott

Har du bevis som stödjer din överklagan? Krj

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Jag personligen tycker inte att det är fearp att säga nej till någon om han säger ta ut din stashbil för man får inte säga så de en regel

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till deras förseelser och att jag redan pratat med dig verbalt och du var tillmötesgående och faktiskt förstått beslutet och påvisat engagemang så har jag valt att häva beslutet.

Med vänliga hälsningar,
Korpen__
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka