Nekad DukeDennis | Ansökan till Servervakt [Cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DukeDennis

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad heter du på discord? BigMacCo.#2438 eller DukeDennis

Vad är ditt Hex:ID 11000011d623157

Ange ditt födelsedatum 29 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer att vara aktiv runt 12-03 på helger och lov och ungefär 13-15 är jag hemma från skolan på vadargar till 00.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 1 vecka nu men har varit innan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har varit det 11 gånger men det var runt 2020 när jag inte var mogen nog för fivem och jag har lärt mig av mina misstag. kaan inte bifoga filer.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ansvar för att övervaka servern och fungera som en förebild för både medlemmar och icke-medlemmar. Deras främsta uppgift är att säkerställa att inga regelbrott inträffar när staff-medlemmar inte är närvarande, samtidigt som de underlättar för staff att vid behov tillkalla straff mot de som begår allvarligare regelbrott. När man har rollen som servervakt är det viktigt att inte bara vara uppmärksam på andras rollspel, utan även att själv undvika att begå regelbrott. Att vara en föredömlig person som följer reglerna är av största vikt eftersom det inte bara påverkar den individuella spelupplevelsen utan även kan påverka serverns övergripande miljö. Genom att vara proaktiv och förebygga regelbrott skapar servervakter en tryggare och mer enhetlig spelplattform för alla användare. Genom att agera som en ständig närvaro bidrar de till en gemenskap där regler respekteras och därmed minskar risken för grövre regelbrott. En effektiv servervakt spelar därmed en central roll i upprätthållandet av en positiv och harmonisk spelgemenskap.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är intresserad av att bli servervakt eftersom jag ofta observerar oacceptabelt beteende och andra överträdelser när jag är online. Det är vanligt att se lallande och andra problematiska situationer på gatan, och jag har även märkt en ökning av Vehicle Deathmatch (VDM). Trots att jag rapporterar dessa händelser till staff, förstår jag att de har mycket att hantera och kan ta lite tid innan de kan ingripa på grund av det stora antalet reports de får varje dag. Jag känner att jag kan bidra till att underlätta för staff-teamet genom att agera som en extra ögon och öron på servern. Genom att bli servervakt kan jag snabbt ingripa i situationer där jag ser regelbrott, särskilt när det gäller lallande och VDM. Jag förstår vikten av att skapa en trygg och positiv spelupplevelse för alla användare, och jag är redo att göra mitt bästa för att upprätthålla reglerna och bidra till en bättre gemenskap.Dessutom har jag noterat att bilar ofta står mitt på motorvägen, vilket kan leda till kollisioner eftersom andra spelare inte hinner bromsa i tid. Som servervakt skulle jag vara beredd att agera snabbt och flytta bilar som utgör en fara för trafiken. Att kunna använda kommandon som svbann och Kick för att hantera spelare som inte följer reglerna är också något jag är redo att bidra med för att säkerställa att servern förblir en rolig och trygg plats för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag är t.ex i ett skott scenario och jag dör sen ressar jag mig själv för att rädda min loot eller ngt liknande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka