Accepterad Dudrik | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dudrik

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197960282029/

Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? Svante Laurén#7056

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Gustav Karlsson och är 20 år och har en lång historia låt mig förklara:
Jag växte upp i en liten by som hette Tidan men som nu kallas Tibro. När jag var ett barn var jag ganska glad för det mesta jag brukade ofta vara med mina bästa kompisar Bob och Bengt. Jag gillade massa av olika sporter och var ganska aktiv. Men allt vände sig när jag gick på högstadiet mina bebygg började sänkas och jag började förlora alla mina vänner. Innan jag hade slutat 9:an så hände något riktigt tragiskt. Båda mina föräldrar dog i cancer. Jag vet inte riktig vad som hände sen allt gick så snabbt. Men nu i alla fall bor jag i en skruttig lägenhet i Stockholm och har knappt råd med mat. Men jag har nu bestämt mig för att ändra allt det här och ta nya tag. Så här börjar min resa.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli White listad eftersom jag har bestämt mig för att ta min rp på en ny nivå och bli en bra medborgare. Jag tycker också att jag ska bli White listad eftersom jag kan bidra med olika grejer kanske om jag blir polis sköterska eller något av den formen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli White listad på den här servern eftersom jag vill ta min rp på en ny nivå och jag fann denna server som en bra rp server. Jag vill också bli White listad eftersom jag vill kunna börja känna pengar på servern och få ett jobb och bidra som en bra medborgare.

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive när jag och min kompis letade efter en bra och ordningsam rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min rp är att föröka göra det bästa jag kan och jag vill verkligen ta min rp på en helt ny nivå.
A det är inte så mycket mer om det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag har bara letat runt bland olika servrar och det var den här servern som var den bästa jag kunde hitta.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top