Nekad Dudrik | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dudrik

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197960282029/

Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? Svante Laurén#7056

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Bengt Johansson, Man. 20 år,

Bengt Johansson var ganska glad och hade många vänner som barn och han gillade många olika sporter som ex fotboll och badminton. När han blev äldre och började skolan så var det svårt för hans familj de hade knappast råd med mat och kläder till Bengt och föräldrarna själva. Bengts betyg var inte direkt de bästa så han fick gå om ett år. Det slutade med att hans föräldrar dog i cancer efter han hade slutat skolan. Så nu lever han i ett trasigt litet hus på landet och lever på A-kassan men han har bestämt sig för att ta ny tag. Så nu ska han börja jobba och tjäna ihop tillräckligt med pengar för att föröka få fram ett botemedel till cancer. Bengt som person är ganska snäll men har haft det tufft han bli ofta glad av att se andra glada men han har inte get upp en han har ett stort liv framför sig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli White listad eftersom jag vill ta min rp på en ny nivå. Jag har inte spelat så mycket på andra servrar men jag vill börja för det verkar kul. Jag kommer försöka med allt jag har för att föja reglerna och försöka ta rp:n på störst alvar och det är därför jag tycker att jag ska bli whitlistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad eftersom jag vill ta min rp på en ny nivå och jag vill kunna skafa jobb och börja min rp på en ny nivå.

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive när jag och min kompis letade efter en bra och ordningsam rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att kunna leva ett vuxen liv som jag inte kan göra riktigt än och kunna göra lite mer grejer en vad man kan göra i det verkliga livet. Jag vill också kunna jobba och få en bra bil och sånt som man kanske inte kan nå upp i verkligheten.
Jag ska också föröka mitt bästa med att rp så bra som mögligt. Jag vill också kunna ta min rp på en ny nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag har bara letat runt bland olika servrar och det var den här servern som var den bästa jag kunde hitta.
 
Nekad på muntlig intervju, försök igen! (kan inte reglerna)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top