Dudrik
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960282029/
Ditt Hex-ID: 110000100003fad
Vad är din discord tagg? Svante Laurén#7056
Vem var det som bannade dig? Savage
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Savage. Återstår: 6 dagar 23 timmar 59 minuter
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen/adimen banna mig för att jag och mina kompisar var vid garaget vid torget och så råkade en putta mig så min keps flög av och då blev jag sur och slog till han på skoj och så tog vi våra bilar och körde och så stanna han så jag råka kråga in i han så blev jag bannad deta ska inte göras om.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta ut min bil frång garget och så råkade min kompis putta mig så min keps trilla av då blev jag lite sur och putta lite lungt tillbacks och sen skulle vi ta ut våra bilar frång garget och så tog jag ut min opel för min volvo var inte där på något konstigt sätt sen körde vi mot maja-lisas bil afärr för vi funderade på att köpa cross och så på vägen stanade min kompis lite och jag lade inte märket till det så jag krascha rakt in i han och då blev jag han och en annan kompis bannad. Under hella tiden rp vï så ett misstag borde inte leda till 7 dagars ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. Men jag själv tycker nej för ett misttag borde inte leda till 7 dagars ban. Men jag kan sammtidigt förstå att han banna men då skulle jag get 30 min ban istället för 7 dagar. Men det var bara ett mistag och detta ska inte hände igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången blev jag bannad i 30 min för att jag hade fula kläder och skor eller vad det va och det var i början när jag inte visste om hur man byte kläder.
Den andra var copbait och det var också i början och då visste vi inte så mycket om reglerna fast nu är jag Whitelistad och kan alla regler bra.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde haft mer uppmärksamhet på vägen och då skulle aldrig detta ha hänt så det är första grejen jag kunde ha gjort annorlunda den andra är nog att jag kanske inte skulle puttat tillbaks på min kompis men det tänkte jag inte på direkt då för jag har ganska ful fresyt och han gjorde så jag tappa min keps-
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, dels att jag ska hålla mer kol på vägen och ha en bättre reagktionsstärka eller vad det är nu igen.
En annan grej som jag okcså kan ha gjort bätre är nog att jag inte skulle göra tillbaks till min kompis men jag tycker endå att ett mistag borde inte leda till 7 dagars ban alltså en hel vecka.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000100003fad
Vad är din discord tagg? Svante Laurén#7056
Vem var det som bannade dig? Savage
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Savage. Återstår: 6 dagar 23 timmar 59 minuter
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen/adimen banna mig för att jag och mina kompisar var vid garaget vid torget och så råkade en putta mig så min keps flög av och då blev jag sur och slog till han på skoj och så tog vi våra bilar och körde och så stanna han så jag råka kråga in i han så blev jag bannad deta ska inte göras om.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta ut min bil frång garget och så råkade min kompis putta mig så min keps trilla av då blev jag lite sur och putta lite lungt tillbacks och sen skulle vi ta ut våra bilar frång garget och så tog jag ut min opel för min volvo var inte där på något konstigt sätt sen körde vi mot maja-lisas bil afärr för vi funderade på att köpa cross och så på vägen stanade min kompis lite och jag lade inte märket till det så jag krascha rakt in i han och då blev jag han och en annan kompis bannad. Under hella tiden rp vï så ett misstag borde inte leda till 7 dagars ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. Men jag själv tycker nej för ett misttag borde inte leda till 7 dagars ban. Men jag kan sammtidigt förstå att han banna men då skulle jag get 30 min ban istället för 7 dagar. Men det var bara ett mistag och detta ska inte hände igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången blev jag bannad i 30 min för att jag hade fula kläder och skor eller vad det va och det var i början när jag inte visste om hur man byte kläder.
Den andra var copbait och det var också i början och då visste vi inte så mycket om reglerna fast nu är jag Whitelistad och kan alla regler bra.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde haft mer uppmärksamhet på vägen och då skulle aldrig detta ha hänt så det är första grejen jag kunde ha gjort annorlunda den andra är nog att jag kanske inte skulle puttat tillbaks på min kompis men det tänkte jag inte på direkt då för jag har ganska ful fresyt och han gjorde så jag tappa min keps-
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, dels att jag ska hålla mer kol på vägen och ha en bättre reagktionsstärka eller vad det är nu igen.
En annan grej som jag okcså kan ha gjort bätre är nog att jag inte skulle göra tillbaks till min kompis men jag tycker endå att ett mistag borde inte leda till 7 dagars ban alltså en hel vecka.
Har du läst våra regler? Ja