Dudrik
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960282029/
Ditt Hex-ID: 110000100003fad
Vad är din discord tagg? Svante Laurén#7056
Vem var det som bannade dig? Emilia<3
Hur lång tid var din ban? 15 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming ~Emilia<3. Återstår: 14 dagar 23 timmar 54 minuter
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning varför hon banna mig jag hade precis fixat min nya bil oss Vianor eller vad det stället heter och så åkte jag iväg och körde ganska lugnt och lagligt och sen bara blev jag bannad!?
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis köpt min nya Bmw 327 turbo och ville customasia den lite så den skulle bli snygare så jag åkte till Vianor eller vad det stället heter. Jag köpte nya hjul en la till en vinge på bilen för ca 100000 kr. Sen efter det var jag gald och test körde bilen lite och körde runt endå laglit. Sen skulle jag svänga in på en annan väg så jag körde en liten konstig väg. Så blev jag bannad för Powergaming jag har liksom inte gått för bara pengar och jag har inte direkt gjort omänskliga grejer.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det var en felaktig ban för att som jag sa jag hade precis köpt min nya Bmw 327 turbo och ville customasia den lite så den skulle bli snygare så jag åkte till Vianor eller vad det stället heter. Jag köpte nya hjul en la till en vinge på bilen för ca 100000 kr. Sen efter det var jag gald och test körde bilen lite och körde runt endå laglit. Sen skulle jag svänga in på en annan väg så jag körde en liten konstig väg. Så blev jag bannad för Powergaming jag har liksom inte gått för bara pengar och jag har inte direkt gjort omänskliga grejer. Så därför tror jag att det är en fel aktig ban.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången för jag hade fula kläder och det var precis när jag hade joinat och viste inte hur man byte kläder
Den andra gången var det copbait men det var också precis när jag började spela och inte viste så många regler
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske eller jag vet inte riktig jag kanske inte skulle svägit in på den vägen men jag förstår inte om det skulle göra någon skillnad jag tror bara att det är en felaktig ban.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Både ja och nej jag vet inte direkt vad jag ska lära mig utifrån det men jag antar väll att jag knase inte ska customisa min bil eller något men liksom jag förstår inte varför det hände mig. Plus så är jag White list på servern så jag har läst reglerna och vet vad man får och inte får göra. Det är bara det att jag inte förstår. Om den här blir Nekad så vill jag ha en förklaring.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000100003fad
Vad är din discord tagg? Svante Laurén#7056
Vem var det som bannade dig? Emilia<3
Hur lång tid var din ban? 15 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming ~Emilia<3. Återstår: 14 dagar 23 timmar 54 minuter
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning varför hon banna mig jag hade precis fixat min nya bil oss Vianor eller vad det stället heter och så åkte jag iväg och körde ganska lugnt och lagligt och sen bara blev jag bannad!?
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis köpt min nya Bmw 327 turbo och ville customasia den lite så den skulle bli snygare så jag åkte till Vianor eller vad det stället heter. Jag köpte nya hjul en la till en vinge på bilen för ca 100000 kr. Sen efter det var jag gald och test körde bilen lite och körde runt endå laglit. Sen skulle jag svänga in på en annan väg så jag körde en liten konstig väg. Så blev jag bannad för Powergaming jag har liksom inte gått för bara pengar och jag har inte direkt gjort omänskliga grejer.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det var en felaktig ban för att som jag sa jag hade precis köpt min nya Bmw 327 turbo och ville customasia den lite så den skulle bli snygare så jag åkte till Vianor eller vad det stället heter. Jag köpte nya hjul en la till en vinge på bilen för ca 100000 kr. Sen efter det var jag gald och test körde bilen lite och körde runt endå laglit. Sen skulle jag svänga in på en annan väg så jag körde en liten konstig väg. Så blev jag bannad för Powergaming jag har liksom inte gått för bara pengar och jag har inte direkt gjort omänskliga grejer. Så därför tror jag att det är en fel aktig ban.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången för jag hade fula kläder och det var precis när jag hade joinat och viste inte hur man byte kläder
Den andra gången var det copbait men det var också precis när jag började spela och inte viste så många regler
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske eller jag vet inte riktig jag kanske inte skulle svägit in på den vägen men jag förstår inte om det skulle göra någon skillnad jag tror bara att det är en felaktig ban.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Både ja och nej jag vet inte direkt vad jag ska lära mig utifrån det men jag antar väll att jag knase inte ska customisa min bil eller något men liksom jag förstår inte varför det hände mig. Plus så är jag White list på servern så jag har läst reglerna och vet vad man får och inte får göra. Det är bara det att jag inte förstår. Om den här blir Nekad så vill jag ha en förklaring.
Har du läst våra regler? Ja