Nekad dudeyloo | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dudeyloo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? samuel

Vad är ditt discord namn? dudeylo6m

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: chris donTavious 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pratglad, lugn och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Chris har inte haft en dålig uppväxt som många andra har haft. Chris har haft det bra med sina föräldrar och de har bott i kiruna som dock inte Chris gillat då han ej gillar när de är kallt och mera varma länder / ställen. Så nu när Chris äntligen är 18 så ska han flytta från denna kyliga stad och ta första plan till Staden Unive för att påbörja sitt nya kapitel där. Hans dröm sen liten har varit att bli polis som han kanske kommer bli, men på senaste har han också börjat gilla livet som mekaniker, så de kanske kan bli de med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Nya och kreativa scenarion som kanske inte redan ha skapats och kanske kommer med på något oddshot i framtiden. Och såklart hjälpa staff teammate med att rapportera de fel jag ser från andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara spela så att jag själv har roligt och vinner scenarion och också vara redo att förlora scenarion för att andra ska få ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej detta blir första gången jag spelar på unive då jag mest har spelat WL servrar innan men har vänner på unive så tänkte börja här.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Cop bait är när man med mening försöker störa och få polisen efter sig för man tex har tråkigt och det är ej okej. Meta gaming är när man tar information från ställen som inte ens karaktär vet tex discord eller någons stream som också kallas stream sniping vilket inte heller är ok.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte de:)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad, anledningen står på forumet. Lycka till nästa gång! [Ansökan]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka