Accepterad Dudegamer_extra | Chef-jobb ansökan (Leo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

APELSINEN!!!

Icke Medlem
Meddelanden
616
Reaction score
49
Användarnamn: Dudegamer_extra

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisa hästberg bil och motor AB bilfirman haha

Vad heter du IRL? Alexander

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 160

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Verkar väldigt kul och intressant och sånt. Har alltid velat vara chef på något företag här i staden och tror faktiskt att jag skulle kunna göra ett riktigt bra jobb. Har varit delägare på Vianor så vet lite hur det är och jag tyckte det var väldigt kul att vara delägare. Och varför jag just vill bli chef på Marja lisa hästberg bil och motor AB bilfirman är för att jag har ett väldigt väldigt väldigt stort intresse för billar både ig och irl haha. Om jag blir chef så kommer jag göra allt i min makt för att sälja mer bilar än gunnilas och jag kommer göra allt för att sälja så många saabs som möjligt haha.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit del ägare på Vianor vilket är en väldigt stor erfanhet. Har jobbat lite på autoexperten också men framförallt så har jag ju jobbat på Marja lisa hästberg bil och motor AB bilfirman innan så vet hur det är.

Berskiv din karaktär? han är en man på 22 bast och heter Alexander Tibell han har ett väldigt stort intresse för bilar och har haft det hela sitt liv typ. Han älskar bil träffar och race och sånt. Att vara med kompisar är även något han gillar väldigt mycket. Han kan vara rolig ibland fast för vissa ganska störd ahha. Nej skoja han är inte störd... Eller jag vet inte det kanske han är haha. Men framförallt så brinner han för bilar!

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar, 4 - 8 timmar helger 8 - jävligt många timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope!

Har du läst våra Regler? varenda en!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka