Nekad Dudegamer_extra | Chef-jobb ansökan | [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

APELSINEN!!!

Icke Medlem
Meddelanden
616
Reaction score
49
Användarnamn: Dudegamer_extra

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor Ägare

Vad heter du IRL? Alexander

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 93

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag tycker det värkar riktigt jävla kul och intresant och skulle vara riktigt kul att prova. Jag jobbar lixom redan på Vianor och är del-ägare sen så lämnade ju ägaren Leo och då tänkte jag lixom vrf nt skulle vart jätte kul! Jag kmr leverera 100% Jag vill verkligen bli chef för att lixom ta tag i Vianor jag är ju del ägare där nu och jag är nästan den ända som jobbar och det blir väldigt väldigt stressigt jag jobbar typ hela tiden ahha. Så tänkte lixom att försöka fixa det och få lite fler anställda och sånt!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Är del ägare på Vianor Så ja jag har väldigt mycket erfaran haha vad mer ska jag säg lixom?

Berskiv din karaktär? Han är 22 år och heter Alexander Tibell. Han har ett väldigt stort intresse av bilar och älskar verkligen bilar. Så han skulle jätte gärna vilja bli ägare över en bil affär haha. Hela hans liv har han gillat bilar och har varit och kollat på car meets och drag races ändas sen han var liten. De flesta i min familj gillar bilar men jag har tyvärr flyttat ifrån de och flyttat till den här staden istället för många anledningar men t.ex det finns en jävla massa kola bilar här ahah.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan! På helgerna är det nästan hela dagen förutom om jag ska göra ngt lixom annars på vardagar så runt 5 timmar ksk. Men sen jag fick Vianor jobbet så har jag nog (jobbat) en 5-8 timmar om dan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart! Men det skulle varit ännu roligare att spela på servern om jag blev chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope, Multistaden är en del av mitt hjärta haha

Har du läst våra Regler? Självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka