Nekad Dudegamer_extra | Ban överklagan [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

APELSINEN!!!

Icke Medlem
Meddelanden
616
Reaction score
49
Användarnamn: Dudegamer_extra

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198394964610/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ALEX APELSINBOY

Vad är din discord tagg? APELSINEN!!!#4039

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? /abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag abusade / bröt mot en regel fast btw jag kunde inte hitta detta bland reglerna...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ett gäng dödade mig sen när jag var död tog en upp en kofot och slog mot mig 3 gånger men missade och han sköt men missade (på min döda kropp asså) Då skrev jag /me sämst

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väll inte felaktig men ändå ksk för hittar nt att man nt för göra så bland reglerna

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tagit stor lärdom av de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nt skriva det men var också lite arg för jag skrev till de dm att jag va tvungen att gå och att vi kunde göra om elr fortsätta scenariot imorgon för kunde ändå nt ens höra de och jag va tvungen att gå så jag skrev till en av de att jag va tvungen att stänga av och att vi kunde göra om det.... då sa de att det skulle vara combatlogg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte abusa

Har du läst våra regler? Ja

- rep du var död och du använde det vi har allt på klipp när vi dödade dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka