Nekad Duckyyy | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Duckyyy

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799590079/

Ditt Hex-ID: 1100001320712bf

Vad är din discord tagg? DonaldTheDuck#3269

Vem var det som bannade dig? Ahmed khan

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ooc ingame och sa att jag skulle ringa in staffs och admins så de kunde ta hand om olyckan, min vän hade blivit knivhuggen och då sa jag det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 andra polare va på en bro vid vattnet, vi chillade med en kille sedan så kom vi till denna bro. De gick ner undertiden jag var o skulle möta en polare, men hans game crasha så då gick jag ner till vart de andra va. Och då såg jag min Kompis ligga död på marken knivhuggen. Jag tog genast upp kniven och kollade vem det va, tydligen hade min polare råkat slå honom så att han knivhögg han, de gildes tydligen som självförsvar. Jag försökte genast hålla kvar killen som gjorde det med att säga att jag skulle ringa staffs men det gjorde bara gjejen värre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel, då jag sa att jag skulle ringa staffs men det blev ooc allts helt out of character.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. idigare har jag blivit bannad av ooc och lall/överdriven rp, Efter det så har jag lärt mig att hålla mig undan att säga ingame names osv. Det vill säga att jag ska vara i en helt ny värld och ej tänka på att det ens finns staffs/admins ingame...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunnat ha gjort var att springa iväg, klippa ett klipp på händelsen och sedan gå in på support i discord servern och förklarat vad som hade hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ej försöka säga ingame namn osv och istället försöka att undvika det, och tänka att jag är i en värld helt utan staffs osv

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka