Nekad duckyy | Medlem ansökning [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lioo_v1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lio

Vad är ditt discord namn? duckyy_8

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah Karlsson. Noah är 23 år gammal.

Noah föddes i Sverige och växte upp där. Han hade två föräldrar och en bror. Men när han blev 7 år så gick hans pappa bort.

När han hade blivit 18 år så bestämde han sig för att flytta till USA och börja jobba där. När han hade flyttat dit så valde han att bli en bilmekaniker, men han ångrade att han hade flyttat till USA. När Noah hade varit i USA i ca. 5 år så åkte han hem till Sverige igen eftersom att det gick dåligt för honom i USA. Han flyttade till Sverige och sen dess har han varit arbetslös och söker jobb.

Noah är en lugn person, men ibland kan han bli lite arg.

Noah är intresserad i bilar. Han vill bli bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig RP, och bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag ska göra så att alla har lika stor chans att vinna i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått alla regler. Här är exempel. Rdm, Vdm, Metagaming, Powergaming, Ooc.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, jag har precis börjat. Men jag har kört lite utan medlem på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vid behov skulle jag kunna utveckla svaren lite mer om det behövs under intervjun.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka