Accepterad Ducky69admin | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ducky69admin

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Ducky69admin

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: August Larsson, 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, Charmig, Vaksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är att han har jobbat på flera olika arbetsplatser, jag har jobbat som brandman, polis och sjukvårdare. Min karaktär kommer ifrån mittersta då hans och hans familj har levt i dem områden i hundratals år. Som liten hade han alltid en dröm om att bli en form av hjälte i samhället, vad för typ av hjälte av ville bli visste inte han. Men han visste redan som ung att vara kriminell var något dåligt och inte uppskattades av andra runt om. Han ville bli familjens hjälte, han ville bli den person som hade det coola yrket i familjen och skulle göra allt för att uppnå den statusen. Abayomi hade inte jätte många vänner som liten men han hade några riktigt nära vänner, som hade samma mål i livet som han, de ville också bli samhällets hjältar. Min karaktärs framtida planer är att jobba som sjukvårdare igen. Han vill bidra till att sjukvården blir mer aktiv och fungerande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att tillbringa servern med bra och aktiv rollspel från min sida. Jag kommer hålla mig inom alla regler och tillbringa social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för sin egna fördel i scenarion. Utan man ska göra så att det blir roligt får båda parterna i ett scenario. Det ska vara 50/50. Bara för man är kriminell betyder inte det att man ska vinna alla scenarion, bara för att man inte vill förlora sina saker.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, första gången på denna server.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Man dödar någon utan bakomliggande scenario. Man använder sig utav våld på folk utan anledning. Fearrp: Man ska värna om sitt liv och vara vaksam över det. Inte ta risker i onödan. Powergaming 1 o 2: Powergaming 1 är att man ska spela på skador och likande genom ljud och /me. Powergaming 2 är att man inte bara ska spela för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka