Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198375528451/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Viksten
Vad är ditt discord namn? Ogge#0001
Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Jag växte upp på landet med mina föräldrar som jobbade med jordbruk. Jag var alltid en hjälpande hand när det kommer till maskiner och traktorer. Jag och min pappa brukade åka och skörda allt jordbruk och när jag blev 11år fick jag köra traktor för första gången. Dagen då jag fick prova att köra traktor blev jag intresserad av bilar och motorer och det har jag hållit mig kvar vid hela mitt liv. När jag blev 18år och fick mitt körkort var det jag och mina kompisar på vägen hela tiden. Vi åkte alltid tillsammans ner till kiosken i byn. Där träffade jag en tjej som hette Josefin. Jag och Josefin hade ett förhållande ett tag fram tills jag flyttade till staden Unive. Josefin sa att hon inte kunde följa med mig och jag tvingades då lämna henne. Nu bor jag i Unive och lever mitt liv här och tar en dag i taget. Jag måste bara ansöka om förtroende från staten så att jag kan ansöka som polis och hjälpa till i samhället. Jag har hjälpt till hela mitt liv och jag vill gärna fortsätta med det och bidra med god kunskap i staden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive så att jag kan ansöka om bättre jobb. Jag vill ansöka som polis och Rpa som polis. Jag kommer bidra med hög Rp nivå på min Rp och jag kommer hjälpa andra att höja deras Rp nivå på Unive RP. Jag har mycket erfarenhet inom Rp både som polis och civilt. Jag var anställd som polis på en annan server vid namn Makt RP men den blev nerstängd för ett tag sen och då la jag ner all min tid på Unive istället. Jag borde också bli medlem för att om man är medlem så visar det att man har en hög Rp nivå och att man är mer seriös när det kommer till Rp. Att vara medlem låser upp många möjligheter och man kan hjälpa till att påverka serverns utveckling vilket jag gärna vill göra. att hjälpa till och utveckla servern gör att servern blir bättre för alla och det höjer Rp nivån på hela servern. Jag borde också bli medlem för att jag kan alla regler kring Rp så som Powergaming, metagaming osv. Jag kan även serverns alla regler utantill vilket jag tycker är ett måste om man ska bli medlem på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive Rp är en bra server att spela på som har många bra Scripts och som har en bra RP nivå vilket är väldigt viktig. Jag tycker att Unive har en bra spelar upplevelse vilket gör att hela servern blir mer seriös och det älskar jag. Unive är en populär server som har många spelare vilket är jätteroligt och det gör Rp upplevelsen ännu bättre med servern. Hela servern tycker jag är en bra server med bra staffs och de gör serven super.
Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en polare att en servern fanns vid namn multistaden. Jag och en till polare började då spela på servern. Efter ett tag tröttnade vi på FIveM och slutade spela och nu ungefär 2-3 månader sen började vi spela igen och då började vi på Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill vara så seriös som möjligt och höja min och andras Rollspels upplevelse genom att bidra med ett bra och seriöst Rollspel på servern. Att följa regler gör att rollspelet blir bättre och därför tycker jag att det är otroligt viktigt att alla försöker följa alla regler så bra som möjligt. Jag vill alltså uppnå en bra och seriös Rollspels upplevelse för mig och alla runt omkring mig. De personer jag möter på servern vill jag ska få en bra Rollspels upplevelse och visa att jag är seriös och att jag vill rollspela seriöst på servern. Jag vill bli bemött med samma Rollspels nivå som jag själv har och det gör mig mer seriös när det kommer till Rollspel. Det gör att jag vill uppnå mina mål så bra som möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att bidra med bra roleplay och seriös roleplay. Att vara medlem gör att man kan påverka servern och hjälpa till i utvecklingen. Jag vill kunna få in fler spelare på servern genom att rekomendera servern till vänner osv. Jag vill kunna hjälpa alla på servern med tips och råd på servern. Jag vill bidra med bra rp och göra servern så bra som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Viksten
Vad är ditt discord namn? Ogge#0001
Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Jag växte upp på landet med mina föräldrar som jobbade med jordbruk. Jag var alltid en hjälpande hand när det kommer till maskiner och traktorer. Jag och min pappa brukade åka och skörda allt jordbruk och när jag blev 11år fick jag köra traktor för första gången. Dagen då jag fick prova att köra traktor blev jag intresserad av bilar och motorer och det har jag hållit mig kvar vid hela mitt liv. När jag blev 18år och fick mitt körkort var det jag och mina kompisar på vägen hela tiden. Vi åkte alltid tillsammans ner till kiosken i byn. Där träffade jag en tjej som hette Josefin. Jag och Josefin hade ett förhållande ett tag fram tills jag flyttade till staden Unive. Josefin sa att hon inte kunde följa med mig och jag tvingades då lämna henne. Nu bor jag i Unive och lever mitt liv här och tar en dag i taget. Jag måste bara ansöka om förtroende från staten så att jag kan ansöka som polis och hjälpa till i samhället. Jag har hjälpt till hela mitt liv och jag vill gärna fortsätta med det och bidra med god kunskap i staden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive så att jag kan ansöka om bättre jobb. Jag vill ansöka som polis och Rpa som polis. Jag kommer bidra med hög Rp nivå på min Rp och jag kommer hjälpa andra att höja deras Rp nivå på Unive RP. Jag har mycket erfarenhet inom Rp både som polis och civilt. Jag var anställd som polis på en annan server vid namn Makt RP men den blev nerstängd för ett tag sen och då la jag ner all min tid på Unive istället. Jag borde också bli medlem för att om man är medlem så visar det att man har en hög Rp nivå och att man är mer seriös när det kommer till Rp. Att vara medlem låser upp många möjligheter och man kan hjälpa till att påverka serverns utveckling vilket jag gärna vill göra. att hjälpa till och utveckla servern gör att servern blir bättre för alla och det höjer Rp nivån på hela servern. Jag borde också bli medlem för att jag kan alla regler kring Rp så som Powergaming, metagaming osv. Jag kan även serverns alla regler utantill vilket jag tycker är ett måste om man ska bli medlem på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive Rp är en bra server att spela på som har många bra Scripts och som har en bra RP nivå vilket är väldigt viktig. Jag tycker att Unive har en bra spelar upplevelse vilket gör att hela servern blir mer seriös och det älskar jag. Unive är en populär server som har många spelare vilket är jätteroligt och det gör Rp upplevelsen ännu bättre med servern. Hela servern tycker jag är en bra server med bra staffs och de gör serven super.
Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en polare att en servern fanns vid namn multistaden. Jag och en till polare började då spela på servern. Efter ett tag tröttnade vi på FIveM och slutade spela och nu ungefär 2-3 månader sen började vi spela igen och då började vi på Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill vara så seriös som möjligt och höja min och andras Rollspels upplevelse genom att bidra med ett bra och seriöst Rollspel på servern. Att följa regler gör att rollspelet blir bättre och därför tycker jag att det är otroligt viktigt att alla försöker följa alla regler så bra som möjligt. Jag vill alltså uppnå en bra och seriös Rollspels upplevelse för mig och alla runt omkring mig. De personer jag möter på servern vill jag ska få en bra Rollspels upplevelse och visa att jag är seriös och att jag vill rollspela seriöst på servern. Jag vill bli bemött med samma Rollspels nivå som jag själv har och det gör mig mer seriös när det kommer till Rollspel. Det gör att jag vill uppnå mina mål så bra som möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att bidra med bra roleplay och seriös roleplay. Att vara medlem gör att man kan påverka servern och hjälpa till i utvecklingen. Jag vill kunna få in fler spelare på servern genom att rekomendera servern till vänner osv. Jag vill kunna hjälpa alla på servern med tips och råd på servern. Jag vill bidra med bra rp och göra servern så bra som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det gör jag inte
Senast ändrad: