Inaktuell DubbelG | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DubbelG

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Gustavsson

Vad är ditt discord namn? Alexdubbelg

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Håkan Hägge , 35 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Humor, kreativ , kriminell

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Håkan Hägge är en ur Göteborgare i sina bästa år, Håkan är hård men rättvis och en typ av gentleman. har levt kriminellt större delen av livet men har tröttnat på sitt kära Göteborg, Håkan har stora visioner inom den kriminella banan och ska göra sig ett namn med bekanta i den nya staden .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med humor och mkt bra energi i servern. Jag är väldigt social och inte någon som är oskön på något sätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte göra onödiga grejer som att köra på någon med en bil helt utan anledning. Eller annat som bara förstör för andra spelare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, har inte spelat RP tidigare. Känns dock som jag har bra koll på reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa respekt emot andra spelare på servern. Att jag ska ha en genomtänkt karaktär som kan bidra till servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kollat väldigt länge på streamers som spelar och känns som jag har rätt bra koll på hur det fungerar i RP. Jag har bra social kompitens och sunt förnuft. Är inte rädd för att ta detta fullt seriöst!

Jag är väldigt väldigt taggad på att få spela nu när jag har fixat en ny dator. Jag kommer ta detta på största allvar

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du har redan gjort en /begarintervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka