Accepterad Dubbelcheeseburgare_. | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dubbelcheeseburgare_.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Dubbelcheese_.

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Bodin, 28 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Driven och smart.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik är uppväxt i en liten ort som heter Mariestad. Han var väldigt duktig i skolan och klarade skolan med toppbetyg. Han pluggade på tekniska högskolan i stockholm men där hände något. Han valde att bli kriminell och att följa sin pappas fotspår som då kriminell. Han har upplevt bra och dåliga saker men det värsta var när hans pappa dog i en brandolycka. Därför är Erik rädd för bränder. Hans planer är då att bli kriminell eller att leva ett dubbelliv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga och seriösa scenarion där jag också låter motparten vinna för rpns skull. Jag kommer att använda känslor och spela genom sunt förnuft, hur jag hade gjort IRL. Jag är van med att rpa som både kriminell, en civil och en arbetare. Jag vill mest att rpn ska vara rolig och bra!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta andra parten vinna. Tex vid ett rån att låta polisen vinna för rpns skull. Blir roligare rp och mer realistiskt eftersom kriminella tex inte alltid vinner. Man måste offra saker för rp skull.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, inte döda utan anledning eller bakomliggande scenario - VDM, inte använda bilar som vapen - FEAR RP, värna för sitt liv - PWG, rpa på skador - META, ta info utifrån sin karaktär, tex discord för att använda IG - NLR, inte komma ihåg vad som hände innan man dog

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka