Nekad Dubbel W | Medlem ansökning [bampus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dubbel W

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Dubbel W

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Olsson 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Unik,snäll,respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed har alltid velat vara polis eftersom att hans pappa var polis då han var liten. Ahmed dröm om att bli polis har han haft med sig hela livet och redan som 18 år gammal ansökte Ahmed om att bli polis men blev tyvärr nekad. Fredrik blev såklart väldigt ledsen så Ahmed började tänka på andra sätt att tjäna pengar. Eftersom Ahmed var så inställd på att bli polis så hade inte han tänkt efter om något annan jobb och kunde därför inte skaffa något jobb. Ahmed börjar på plocka olika sorters droger åt olika folk. Eftersom Ahmed vet så mycket om polisens arbete så är han bra på att prata sig ur gripningar mm. Ahmed börjar sen bli grövre och grövre kriminell tills han går med i gäng. och nu lever Ahmed i ett kriminellt liv i staden unive och behöver nu ett medborgarskap

Vad kan du bidra med till serverns RP? Höjja upp rp nivån med unika och roliga scenarion som är roliga för båda parter, bidra med unik och riktigt bra rp. Visa upp min karaktär litegrann och rpa så bra jag bara kan helt enkelt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul för båda parter, båda parterna ska kunna säga att det var ett roligt och bra scenario när scenariot e klart, motparten ska ALLTID ha lika mycket chans att vinna scenariot som du har, detta kallas då för att man ska spela för motpartens vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har brutit mot en regel som jag ångrar väldigt mycket och jag lärt mig att ALDRIG göra om något sådant igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp= du ska alltid värna om ditt liv. Metagaming= du tar ooc information till ingame och rpar på det. Powergaming= du t,ex krockar i 200km o du totalt skiter i att rpa på skador. Rdm= du dödar någon helt random utan bakomliggande scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? neej inte direkt

Hittar inte ditt Discord namn? vad heter du?

Nekad
Anledning: Plagiat
Du har skickat in samma ansökan som när du sökt till medlem tidigare

Du får skriva en ny om 24h där du skriver mer nyanserat om din karaktär osv då den måste ha utvecklats från när du skickade din första ansökan.

Tillbaka