Nekad Dthang. | Ban Överklagan (Blacky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokalisten

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960287930

Ditt Hex-ID: 11000014e400e56

Vad är din discord tagg? varvaren

Vem var det som bannade dig? philip320 / Sonkiez

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 20230614160112_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att sonkiez eller philip bannade mig för att jag sköt mycket och var problem för servern då, Jag kan förstå jag gjorde fel och fattade varför jag blev bannad kan förstå jag sköt mycket den dagen och borde ha rpat bättre än vad jag gjorde för att jag vet vad rp är har endå spelat länge på servern så jag vet alla reglerna men just den dagen så var det inte så och jag ber om ursäkt verkligen vill bli unbannad och vissa att jag kan bättre än detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej det var så att jag åkte runt i grove sedan så var det ett skottlossning jag agerade mig då folk ville skjuta mig då jag var tydligen oppsen. Efter skottlossningen åkte jag runt i grove sedan blev jag bannad för ink, jag fattar er seriöst jag har skjutit mycket hade mycket skott logs och fattar vrf jag blev p bannad. och ber om ursäkt för de jag gjorde och vill verkligen bli unbannad snälla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var 100% korrekt ban seriöst allt var mitt fel och jag borde ha vetit hur man rpar eller inte för jag har endå spelat länge på servern och borde veta reglerna från top till tå men tyvärr så var det inte så den dagen var väldigt dum och borde ha tänkt efter innan jag hade gjort något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat göra så mycket annorlunda från så många sätt de första så borde jag inte skjutit så mycket borde inte ens skjuta. och vet att jag borde ha tänkt efter innan jag gör något och tro mig detta kommer aldrig hända igen kan lova er detta lovar detta kommer aldrig att upprepas!

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100 %

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja vill verkligen komma tillbaka, ge mig en chans och kommer bevisa detta för er!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka