Nekad DSG | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DSG

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Devin

Vad är ditt discord namn? dsg06745

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Konny Eriksson är en 20-årig ung man med en intresse för bilar. Han växte upp i en småstad där hans föräldrar arbetade hårt för att ge honom och hans syskon en stabil uppväxt. Trots att han hade svårigheter med läsning i skolan, var Konny alltid fascinerad av fordon och mekanik. Han tillbringade timmar framför bilkataloger och YouTube video om olika bilmärken och modeller.

För Konny är bilar inte bara ett transportmedel; de representerar frihet, äventyr och teknisk skicklighet. Han älskar att meka med bilar och har till och med lärt sig mycket om motorer och mekanik genom egna experiment och online-resurser. Att spendera tid under motorhuven ger honom inte bara en känsla av tillfredsställelse, utan också en möjlighet att utmana sig själv och utveckla nya färdigheter.

Känslomässigt känner Konny sig ofta mest tillfredsställd när han är ute på vägarna, körandes bakom ratten på en bil. Känslan av fart, kontroll och frihet ger honom en känsla av lycka och äventyr. Han kan också känna sig frustrerad när han stöter på problem med bilar eller när han inte kan förstå vissa tekniska begrepp, men han ger aldrig upp utan fortsätter att lära och utvecklas.

Konny är även en vänlig och hjälpsam individ som alltid är redo att hjälpa till när det behövs. Han trivs med att lära sig nya saker och är ivrig att utforska världen runt omkring honom. Han har tidigare jobbat på Restaurang som diskare som inte har betalat han jätte mycket men han har sparat ihop lite så nu ska han ut på äventyr o flytta ifrån sin stad och byta jobb och han vill jätte gärna har mer betalt på hans framtida jobb och gärna vill va i bil industrin.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att ha kul o kunna spela med vänner o rpa på ett bra sätt som hag hoppas de flesta hade kunna göra så att de blir med seriösare Rp nivå på servern :D .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska kunna acceptera att motparten kan vinna Till exempel om vi säger att du blir pistolhotad och du kan acceptera att du inte kan ta upp en pistol och bara skjuta motparten och liksom vara med på det och fatta att den andra har vunnit över dig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? NLR: att jag går runt o spelar min karaktär som att jag kommer ihåg vad som hände innan jag dog T.ex. att vi säger att min karaktär vart skjuten och tappa medvetandet o sen efter de så går jag runt o säger vem som skjut mig. Metagaming: att du tar OOC information och använder ingame. Combat logg: att man lämnar spelet efter man har dött Sunt förnuft: Grund regeln: Att du ska spela så realistisk som möjligt för en roligare RP T.ex. jag står i kön till natt klubben o jag bestämmer mig för att gå och ställa mig längst fram i kön.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag e väldigt lugn av mig. men annars så är de väll inget relevant inom min ansökan satt säga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka